"PepsiCo peļņa šajā gadā pieauga par 17%.

Asociatyvi nuotr.

Vēsturiski vadošais bezalkoholisko dzērienu ražotājs ASV „PepsiCo“ savā finanšu gada pēdējā ceturksnī nedaudz un negaidīti samazināja ieņēmumus, taču palielināja peļņu par 17 procentiem.

Saskaņā ar uzņēmuma paziņojumu, aptuveni trīs mēnešu periodā, kas beidzās 28. decembrī, pārdošanas ieņēmumi samazinājās no 27,85 miljardiem ASV dolāru līdz 27,78 miljardiem ASV dolāru, bet tīrā peļņa pieauga no 1,3 miljardiem ASV dolāru līdz 1,52 miljardiem ASV dolāru, salīdzinot ar to pašu periodu gadu iepriekš. Koriģētā peļņa uz akciju bija 1,96 ASV dolāri

.

Analizētāji, kurus aptaujāja „FactSet“, prognozēja vidējos ieņēmumus 27,89 miljardu ASV dolāru apmērā, bet koriģētā peļņa uz akciju - 1,94 ASV dolāri

.

Ziemeļamerikas „Frito-Lay“ uzkodu ķēdes „Frito-Lay“ ieņēmumi samazinājās par 2%, „Quaker Foods“ nodaļas „ieņēmumi arī samazinājās par 2%, bet dzērienu nodaļas „ieņēmumi nemainījās. Latīņamerikā ieņēmumi samazinājās par 7%, savukārt Eiropā – pieauga par 6%, Āfrikā, Tuvajos Austrumos un Dienvidaustrumāzijā – par 5%, bet pārējā Āzijas un Klusā okeāna reģionā – par 2%.

Video