Alus lielākās kompānijas Heineken peļņa samazinās

Asociatyvi nuotr.

Viens no pasaulē lielākajiem alus ražotājiem Nīderlandes uzņēmums Heineken trešdien ziņoja, ka tā peļņa šā gada trešajā ceturksnī samazinājās, neraugoties uz pārdošanas apjomu pieaugumu, taču apstiprināja prognozi visam gadam.

Pārdošanas ieņēmumi samazinājās par 5,5% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, sasniedzot 9,072 miljardus eiro, teikts uzņēmuma paziņojumā. Uzņēmums šo samazinājumu skaidroja ar Brazīlijas, Meksikas, Etiopijas un Nigērijas nacionālo valūtu vērtības samazināšanos.

Samazinājumu uzņēmums skaidroja ar Brazīlijas, Meksikas, Etiopijas un Nigērijas nacionālo valūtu vērtības samazināšanos.

Premium klases alus pārdošanas apjomi palielinājās par 4,5 %, bet kopējais pārdošanas apjoms apjoma izteiksmē pieauga par 0,7 %. Tikai "Heineken" zīmola alus pārdošanas apjomi pieauga par 8,7%, savukārt bezalkoholiskā alus pārdošanas apjomi palielinājās par 3,4%.

Pārdošanas apjoms Eiropā pieauga par 1,4 procentiem, Āfrikā un Tuvajos Austrumos - par 6,4 procentiem, savukārt Āzijas un Klusā okeāna – reģionā samazinājās par 1,2 procentiem, bet Amerikas – reģionā - par 1,3 procentiem.

„Heineken“ pārdod vairāk nekā 190 valstīs, un tā portfolio ir vairāk nekā 300 zīmolu, tostarp  „  Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“;, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“;, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Video