"Pernod Ricard ieņēmumi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu samazinājās par 3%.

Asociatyvi nuotr. Canva nuotr.

Franču vīna un stipro alkoholisko dzērienu gigants „Pernod Ricard“ ir samazinājis savus ieņēmumus par 3%, salīdzinot ar iepriekšējā gada trešo ceturksni, apstiprinot iepriekš paziņotās prognozes par visu gadu

Saskaņā ar paziņojumu pārdošanas ieņēmumi janvāra-marts periodā sasniedza 2,278 miljardus eiro, kas arī organiski samazinājās par 3%

.

Pieņēmumi ASV pieauga par 2 procentiem, Eiropā – samazinājās par 7 procentiem, Ķīnā – par 5 procentiem, bet Indijā – palielinājās par 1 procentu.

Uzņēmums turpina prognozēt, ka ieņēmumi samazināsies par 1 līdz 3 procentiem visā finanšu gadā.

„Pernod Ricard“ produkti tiek izplatīti vairāk nekā 160 valstīs.

Video