Apvienotā Karaliste aizliedz televīzijā reklamēt džakuzi, kēksiņus un burgerus
Vācijas valdība, cīnoties pret bērnu aptaukošanos, ir aizliegusi dienas laikā televīzijā rādīt reklāmu par ļoti saldinātiem pārtikas produktiem, piemēram, granolu un cupcakes, klasificējot šos populāros produktus kā neveselīgu pārtiku. Saskaņā ar ieviestajiem pasākumiem no nākamā gada oktobra reklāmas, kurās būs redzami „mazāk veselīgi“ pārtikas produkti un dzērieni, varēs rādīt tikai pēc 21.00 vakarā.
Nacionālā veselības dienesta dati liecina, ka Lielbritānijā bērnu aptaukošanās rādītāji pastāvīgi pieaug, un katrs desmitais četrgadīgais bērns tiek uzskatīts par aptaukojies. Turklāt katrs piektais bērns cieš no zobu bojāejas, jo ēd pārāk daudz cukura..
Valdības publicētajā sarakstā, kurā izmantota vērtēšanas sistēma, kas balstīta uz cukura, tauku un sāls saturu, iekļauti arī tādi populāri fasēti saldo brokastu produkti kā kruasāni, pankūkas un vafeles
.Valdība precizēja, ka sarakstā iekļauti arī „brokastu pārslas, tostarp gatavas lietošanai pārtikā graudaugu pārslas, granola, musli un ātri pagatavojami auzu pārslas“.
.
Aizliegto produktu sarakstā iekļauti arī tādi produkti kā aunazirņu un lēcas čipsi, jūras aļģu uzkodas un sāļie „Bombejas maisījumi“, kā arī enerģijas dzērieni, burgeri un vistas nagets.
Jaunie ierobežojumi neattieksies uz veselīgākiem produktiem, piemēram, dabīgiem auzu pārsliem vai nesaldinātu jogurtu. Valdība cer, ka jaunie pasākumi palīdzēs novērst aptuveni 20 000 bērnu aptaukošanās gadījumu gadā. Aptaukošanās liedz mūsu bērniem vislabāko iespējamo dzīves sākumu, rada veselības problēmas mūža garumā un izmaksā miljardiem NHS," teica veselības ministrs Vess Strītings. Valdība veic pasākumus, lai pārtrauktu neveselīgas pārtikas reklāmu bērniem gan televīzijā, gan tiešsaistē.